Shop Mobile More Submit  Join Login
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 11, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
402
Favourites
0
Comments
24
×
  • Mood: Nervous
  • Listening to: E.T. By Katy Perry
  • Reading: Personal Demons
  • Watching: Happy Gilmore
  • Playing: Okami
  • Eating: Subby's
  • Drinking: Dr Pepper
What are you guys going to be for Halloween?
I'm not sure if I'm even dressing up this year...but who knows (I do kinda want to dress up as Lady Gaga, lol!). I wanna hear what everyone is gonna be!! :dance:

Ok, this is really sad but this took me forever to figure it out :iconfacepalmplz:, but i eventually did!!
Can you destroy these evil leap frogs?! :evillaugh:
funstufftosee.com/frogleaptest…

I'm really in the mood to watch Hocus Pocus for Halloween, does everyone remember that movie? Loves it! :heart:

btw everyone I have my first big photoshoot tomorrow, it's for a salon, them showing off what they can do with your hair, I'm excited but soooo nervous. :O


:iconfreedom-for-tony:
Add a Comment:
 
:icongaarafangirl93:
Gaarafangirl93 Featured By Owner Oct 12, 2010
hmmm don't know yet.Still thinking.have fun at your shoot!
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner Oct 13, 2010   Digital Artist
Are you going to try to make a costume or buy one?
Reply
:icongaarafangirl93:
Gaarafangirl93 Featured By Owner Oct 13, 2010
don't know yet.last year I was the Charlie Brown Ghost made out of white sheets :)
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner Oct 14, 2010   Digital Artist
lol! How cute. :XD: That is a simple costume and cheap too. :D
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner Oct 12, 2010
Lady Gaga would be fun XD
Youll do fine at the shoot today! But good luck anyway!
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner Oct 12, 2010   Digital Artist
She would be, love those crazy ass costumes she wears. :D
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner Oct 13, 2010
No kidding XD
Like Manson!
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner Oct 13, 2010   Digital Artist
lol yeah, they both have a very unique fashion sense...:XD:
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner Oct 14, 2010
Yes, yes they do xD
and i love it!
Reply
:icongsdpuppypaws:
GSDpuppypaws Featured By Owner Oct 11, 2010  Hobbyist Photographer
what ever the haunted house dresses me up as that night :P
Reply
Add a Comment: