Shop Mobile More Submit  Join Login
Avengers: Nice Hair by Leah-Sama Avengers: Nice Hair by Leah-Sama
*Gasp* What is this?!? Leah hasn't done fanart in ages!!

Well the Avengers have inspired me. :D
I saw the movie and LOVED it! But what took me by surprise is the huge crush I developed on Loki. Loved him in the movie, and of course I liked Thor from his movie last year, so they were two of my favs. And Stark, I'm sorry for my Loki crush but I still love you too. //Fangirl~

Hope this hasn't been too overdone around the internet, I haven't seen it anywhere yet but yeah. lol. I can see everyone else having the same thought, I mean c'mon their hair is beautiful! (Definitely like Loki's hair better longer.)
Add a Comment:
 
:icondalek-cat:
dalek-cat Featured By Owner May 17, 2012
I love your Black Widow! She's my favorite character. And Loki's awesome too.
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 19, 2012   Digital Artist
Thank you. :D I pretty much was focused on the guys during the movie... that is one big hot man party. :XD:
Reply
:icondalek-cat:
dalek-cat Featured By Owner May 20, 2012
Oh yes. Especially Chris Evan's Captain America! He's kind of underrated.
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 20, 2012   Digital Artist
Well and they also made him so proper and "by the book" you know? So he doesn't get any funny lines like Stark, etc.
Reply
:icondalek-cat:
dalek-cat Featured By Owner May 22, 2012
That's true, he's defiantly not as charismatic as some of the other characters.
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner May 15, 2012
I haven't seen the movie yet... But I already love Loki~ (kind of a huge nerd, as I'm sure you know, and studied Norse mythology for a while) And of course Tony Stark, he's hard not to love XD
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 15, 2012   Digital Artist
You have to go see it! It's awesome~~!!! :dance: I totally rooted for the bad guy. Hahaha :XD: (Did you hear Matt was in the movie? He is on screen for a second, I missed him but my Mom said she saw him. lol)

I know you love your myths (as well as me!). :D You'll definitely be rooting for Loki too. hahaha. I love Robert Downey Jr and he plays Stark so well! He is hilarious. :XD:

So go see movie and then we can fangirl over all charas, but mostly Loki. >3
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner May 15, 2012
I want to see it! I'm going to try to make Holden take me to see it XD
(No~ I didn't know that, I'll have to keep an eye out for him)

yeah~ Badguys are better! :D
Haha, he's a snarky badass and it comes to Robert Downey Jr so easily, he's perfect for the part

:salute: Yes ma'am~ Bring on the fangirling
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 15, 2012   Digital Artist
Yes, he can tell you the part he is in if you text him about it.

Villians are just too cool.

Excellent you're about to see more fangirling from me for the Avengers for awhile. hahaha :evillaugh:
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner May 15, 2012
Hah, I might have to do that XD Why is he in it?

Hell yeah they are >XD

lol I'm sure I'll enjoy every second of it too~
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 15, 2012   Digital Artist
Yeah he told me what scene he is in, after when Loki copys this guy's eye (lol), makes a speech as he forces everyone to bow to him, almost kills an old guy, Matt is kneeling and you see him for a second and then Captain America walks in front of him.

>:3
Reply
:iconshadowthorne:
Shadowthorne Featured By Owner May 16, 2012
Copys a guys eye... I think I can remember that XD I will definitely be looking out for him lol
Reply
:iconninjaman144:
ninjaman144 Featured By Owner May 15, 2012  Student General Artist
I'll just leave this here :D

<link><img class='event-item-lol-image' src='[link] alt="superheroes batman superman - Superheroes: Dammit, Hulk, Calm Down" title="superheroes batman superman - Superheroes: Dammit, Hulk, Calm Down" height="280px" width="497px" />
see more Memebase and check out our Troll Face lols!</link>

<link><img class='event-item-lol-image' src='[link] alt="internet memes - Señor Gif: GTFO" title="internet memes - Señor Gif: GTFO" height="197px" width="320px" />
see more Memebase and check out our Troll Face lols!</link>
<link><img class='event-item-lol-image' src='[link] alt="memes - Hulk Troll!" title="memes - Hulk Troll!" height="500px" width="500px" />
see more Memebase and check out our Troll Face lols!</link>
Reply
:iconpurplexninjaxdragon:
purplexninjaxdragon Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
Loki <3
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 15, 2012   Digital Artist
:heart::heart::heart:
Reply
:iconpurplexninjaxdragon:
purplexninjaxdragon Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
All he needs is a hug, some time to rant/destroy shit, and then he'll be fine.
Reply
:iconleah-sama:
Leah-Sama Featured By Owner May 15, 2012   Digital Artist
Indeed, I think he can be redeemed. I would love to see him and Thor work together in the future. :3
Reply
:iconpurplexninjaxdragon:
purplexninjaxdragon Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
Oh yes.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
May 15, 2012
Image Size
2.3 MB
Resolution
2550×3300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
663
Favourites
5 (who?)
Comments
18
Downloads
0
×